Pre mnohých zamestnancov nočná mora, no pre zamestnávateľov užitočná vec. Väčšina z nás tento postup dobre poznáme. Zapisovanie počiatočných i koncových kilometrov či spotreby, časové intervaly, cieľ služobnej cesty, vypisovanie papierov a ich prácne spracovanie do elektronickej podoby. Prečo by ste ale mali prejsť na elektronickú knihu jázd Xmarton Fleet? Toto je 5 hlavných dôvodov!
Administratíva
Elektronická kniha ponúka mimoriadne veľa výhod nielen zamestnávateľom, ale aj samotným zamestnancom. Zamestnanci nebudú strácať čas pedantným vypisovaním potrebných údajov v papierovej i elektronickej forme. Zamestnávatelia zase budú môcť jednoduchšie odkontrolovať jednotlivé činnosti, ktoré boli na ich aute, resp. autách, vykonané. Automatizácia procesov v rámci knihy jázd vám takisto zaručí aj odlíšenie druhu jázd, teda služobných od súkromných.
Bezpečnosť
Vedeli ste, že na cestách zomiera percentuálne najviac ľudí? Aj preto sme v rámci aplikácie Xmarton dbali na bezpečnosť! Aplikácia obsahuje tzv. tichý alarm proti krádeži, no hlavne zaznamenávanie priebehu jazdy spolu s najvyššou dosiahnutou rýchlosťou. Takto budete mať prehľad o tom, či vaši zamestnanci napr. dodržiavajú predpisy cestnej premávky. Zároveň tak znižujete riziko zranenia vašich zamestnancov a ostatných účastníkov cestnej premávky.
Transparentnosť
Xmarton v rámci svojich funkcií zaručuje obojstrannú prehľadnosť evidencie vozidla, resp. vozidiel. Pomocou prehľadných a jasných informácií predídete prípadným sporom s vašimi zamestnancami – o efektivite prevádzky, o účeloch jazdy či o množstve vykonanej práce.
Rýchlosť
Keďže aplikácia neustále aktualizuje dáta týkajúce vašich vozidiel, vždy máte k dispozícii len tie „najčerstvejšie“ informácie. Ako sa k nim však dostanete? Prostredníctvom webového rozhrania a aplikácie vo vašom smartfóne, tablete či notebooku. Virtuálny dispečing môžete v prípade potreby sprístupniť aj vašim zamestnancom. Či už v obmedzenej forme, alebo úplne.
Efektivita
Pomocou homologizovanej riadiacej jednotky Xmarton optimalizujete náklady na správu celého vozového parku. Ako je to možné? Aplikácia vás dokáže upozorniť na pravidelné servisné prehliadky, termíny STK a EK, prípadne iné dôležité udalosti. Neustále ponúka aktualizované a detailné informácie o nákladoch na prevádzku, čím jednoducho povedané, stráži spotrebu pohonných hmôt. Všetko v jednoduchom a intuitívnom prostredí.